Pomoc
Gdzie mogę zarejestrować się jako klient?
Możesz w każdej chwili założyć swoje konto osobiste, możesz wpisać swoje osobiste hasło.
Potwierdzenie rejestracji otrzymasz od razu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie otrzymasza od nas e-maila, sprawdź folder spamu lub skontaktuj się z nami.
Należy zawsze podać poprawny adres email!
Jakie są korzyści z konta klienta?
Zalety konta klienta w Consonni:
Śledzenie zamówienia on-line
Przegląd wszystkich poprzednich zamówień
Zarządzanie książką adresową
Czym jest rejestracja jako gość?
Masz możliwość złozyć zamówienie jako gość. Wtedy przy każdym zamówieniu musisz się ponownie zarejestrować jako gość i podać swoje dane, ponieważ nie są one zapisywane. Goście nie otrzymują żadnych promocji, nie mogą zarejstrować się do newslettera i nie mają możliwości korzystania z dodatkowych korzyści z konta klienta.
Wtedy np. nie możesz zobaczyć informacji o złożonym przez ciebie zamówieniu. Kod do śledzenia przesyłki otrzymasz raz za pomocą poczty elektronicznej/smsa.
Zawsze upewnij się, że Twój adres e-mail jest poprawny. W przeciwnym razie możesz jako gość nie uzyskać dalszych informacji dotyczących przesyłki.
Realizujemy dostawy naszych produktów na terenie Polski oraz wybranych krajów europejskich.
Wysyłki są realizowane poprzez firmę kurierską DPD. Jest także możliwy odbiór osobisty w kawiarniach firmowych Consonni.
Koszty dostawy:
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Dostawa na terenie Polski - wartość zamówienia od 1,00 - 249,99 zł:
przesyłka kurierska (przelew, przedpłata) - 14 zł
przesyłka kurierska pobraniowa - 18 zł
Dostawa na terenie Polski - wartość zamówienia powyżej 250 zł:
przesyłka kurierska (przelew, przedpłata) - 0 zł
przesyłka kurierska pobraniowa - 18 zł
Odbiór osobisty w naszej placówce jest bezpłatny.
Czas dostawy produktu do Klienta:
Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka trafiła do Państwa jak najkrótszym terminie. Przygotowanie Państwa zamówienia produktów dostępnych na magazynie (ciasteczka, ciasta drożdżowe, kawa, delikatesy) trwa od 1 do 2 dni roboczych, następnie przekazujemy je wybranej firmie kurierskiej. W 99% przypadków realizacja zamówienia od momentu przekazania do momentu dostarczenia klientowi trwa nie więcej niż 2 dni robocze. Aby produkty mogły zostać wysłane, wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.
W przypadku zamówienia produktów, które wykonwane są wyłacznie pod zamówienie: czekolady, bombonierki, torty, torciki, torty okolicznościowe, ciastka kremowe - termin wysyłki przesyłki się wydłuża o dodatkowy 1 lub 2 dni. Wszystko zależy od tego o której godzinie zamówienie zostanie przez Państwa złożone a przez nas odebrane i przekazane na produkcję.
W przypadku zamówienia pieczywa paczki wysyłamy wyłącznie we wtorki lub czwartki. Wynika to stąd, że nasze pieczywo wypiekamy wylącznie w dni: WTOREK, CZWARTEK, SOBOTA (ale w sobotę biuro nie pracuje i wysyłek nie organizujemy).
Aby otrzymać paczkę w której jest pieczywo należy złożyć zamówienie najpóźniej w poniedziałek do godziny 12.00 - WTEDY PACZKA WYJDZIE OD NAS WE WTOREK RANO
Aby otrzymać paczkę w której jest pieczywo należy złożyć zamówienie najpóźniej w pśrodę do godziny 12.00 - WTEDY PACZKA WYJDZIE OD NAS W CZWARTEK RANO
Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, zamówienie jest gotowe w terminie od 1 do 2 dni roboczych. Informacja o gotowości do odbioru zostanie przekazana klientowi wraz z momentem dostarczenia zamówienia do placówki.
Czas dostawy (czyli czas oczekiwania na otrzymanie danego Zamówienia) obejmuje:
Czas realizacji Zamówienia (przygotowania Produktu do wysyłki), oraz
Czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika
Wysyłka zamówienia może zostać wstrzymana do momentu otrzymania zapłaty za wybrane produkty, uwzględniając koszty wysyłki z wyłączeniem wyboru przez klienta opcji płatności za pobraniem.
Ważne:
Zawsze masz możliwość weryfikacji zawartości Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub posiada braki niezbędnym jest przygotowanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego, który ułatwi nam i usprawni rozpatrzenie reklamacji.